Harry Potter en vissen - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van manonboland - WaarBenJij.nu Harry Potter en vissen - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van manonboland - WaarBenJij.nu

Harry Potter en vissen

Door: manonboland

Blijf op de hoogte en volg

26 Juli 2011 | Nederland, Amsterdam

Vorige week maandag ben ik naar de aller laatste Harry Potter film geweest. Mijn bus was al bijna een kwartier te laat dus was ik bang dat ik niet optijd voor de film zou zijn, maar ik was gelukkig nog net optijd. Het was een leuke film maar wel een beetje kort. Na de film moest ik nog 10 minuten wachten dus was ik naar de volgende halte gaan lopen en toen kwam de bus er al aan. Ik dus snel rennen en de buschauffeur had het gelukkig gezien dus stopte hij voor me.

En gisteren ben ik met een paar andere op staff uitje geweest. We zijn wezen vissen. We moesten om 7.30 buiten op de parkeerplaats bij het hotel zijn en vanaf daar zijn we naar de boot gebracht ik St Peters Port. We zijn toen eerst een tijdje om het eiland gevaren en toen met vissen begonnen. We deden een wedstrijdje, 3 tegen 3 de meiden tegen de jongens. De visser die met ons mee was hielp de meiden met aas aan de haak doen en de vissen van de haak halen, de jongens moesten dit zelf doen. zo hebben we tot ongeveer half 12 gevist. De meiden hebben gewonnen we hadden net iets meer vissen.Ik heb ongeveer 7 vissen gevangen. Na het vissen hebben we de vissen ook mee naar het hotel genomen dus we zullen morgen wel vis met patat krijgen.

  • 03 Augustus 2011 - 15:35

    Lidy:

    Hallo manon, inmiddels zul je je visje wel op hebben. Was het smakelijk? Je hebt nog ongekende talenten. Groetjes van ons allemaal ps. Ik moest van Timon nog vermelden dat er een tand uit is.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Actief sinds 01 Mei 2011
Verslag gelezen: 436
Totaal aantal bezoekers 20311

Voorgaande reizen:

28 April 2014 - 19 September 2014

mallorca

06 Mei 2011 - 26 September 2011

Mijn stage bij het Bella Luce Hotel op Guernsey

Landen bezocht: