12e week - Reisverslag uit Peguera, Spanje van manonboland - WaarBenJij.nu 12e week - Reisverslag uit Peguera, Spanje van manonboland - WaarBenJij.nu

12e week

Blijf op de hoogte en volg

20 Juli 2014 | Spanje, Peguera

nu al weer in de 12e week van mijn stage wat gaat de tijd snel

ben een tijdje geleden tegen een tafeltje gelopen en mijn wondje begint nu goed te helen.

Op het moment heb ik een andere collega voor de behandelingen want mijn vaste collega heeft een ongeluk gehad en kan voorlopig niet werken we weten niet hoelang.

Surprise surprise stond er van de week in een app die ik kreeg.
tante Irma en oom Paul komen 8 t/m 11 augustus hierheen. ze verblijven in Palma heb de zaterdag al vrij gevraagt en krijg mischien ook nog de halve zondag er bij vrij. ben super blij dat ze komen nu geen 6 weken meer maar 3 weken tot bezoek uit Nederland.

van de week naar de markt in Andratx geweest en daarna naar Palma.
heb inmiddels maar een lijstje gemaakt met plaatsen op het eiland die ik nog wil zien. Beginnent met Inca waar je met de trein heen kan vanaf Palma, daarna Manacor, Valdemossa en met papa en mama Alcudia, Pollenca en Arta weten ze alleen zelf nog niet, dus mam en pap als je dit leest weet je waar we heen gaan op mijn vrije dagen als jullie er zijn.

mis thuis steeds meer en vooral het gewone eten op dit moment aardappels met jus of stampot kan ik hier wel vergeten. krijg hier vooral groenvoer of zoals we dat noemen konijnen voer als groente te eten en komt mijn neus uit inmiddels.

groetjes, manon

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Spanje, Peguera

mallorca

Stage mallorca

Recente Reisverslagen:

14 September 2014

nog 6 dagen

11 September 2014

nog 9 dagen

06 September 2014

nog 2 weken te gaan

28 Augustus 2014

nog 3 weken te gaan

23 Juli 2014

begin week 13

Actief sinds 01 Mei 2011
Verslag gelezen: 144
Totaal aantal bezoekers 20370

Voorgaande reizen:

28 April 2014 - 19 September 2014

mallorca

06 Mei 2011 - 26 September 2011

Mijn stage bij het Bella Luce Hotel op Guernsey

Landen bezocht: