12e week - Reisverslag uit Peguera, Spanje van manonboland - WaarBenJij.nu 12e week - Reisverslag uit Peguera, Spanje van manonboland - WaarBenJij.nu

12e week

20 Juli 2014 | Spanje, Peguera

nu al weer in de 12e week van mijn stage wat gaat de tijd snel

ben een tijdje geleden tegen een tafeltje gelopen en mijn wondje begint nu goed te helen.

Op het moment heb ik een andere collega voor de behandelingen want mijn vaste collega heeft een ongeluk gehad en kan voorlopig niet werken we weten niet hoelang.

Surprise surprise stond er van de week in een app die ik kreeg.
tante Irma en oom Paul komen 8 t/m 11 augustus hierheen. ze verblijven in Palma heb de zaterdag al vrij gevraagt en krijg mischien ook nog de halve zondag er bij vrij. ben super blij dat ze komen nu geen 6 weken meer maar 3 weken tot bezoek uit Nederland.

van de week naar de markt in Andratx geweest en daarna naar Palma.
heb inmiddels maar een lijstje gemaakt met plaatsen op het eiland die ik nog wil zien. Beginnent met Inca waar je met de trein heen kan vanaf Palma, daarna Manacor, Valdemossa en met papa en mama Alcudia, Pollenca en Arta weten ze alleen zelf nog niet, dus mam en pap als je dit leest weet je waar we heen gaan op mijn vrije dagen als jullie er zijn.

mis thuis steeds meer en vooral het gewone eten op dit moment aardappels met jus of stampot kan ik hier wel vergeten. krijg hier vooral groenvoer of zoals we dat noemen konijnen voer als groente te eten en komt mijn neus uit inmiddels.

groetjes, manon