vrijdag 23 mei - Reisverslag uit Peguera, Spanje van manonboland - WaarBenJij.nu vrijdag 23 mei - Reisverslag uit Peguera, Spanje van manonboland - WaarBenJij.nu

vrijdag 23 mei

23 Mei 2014 | Spanje, Peguera

al ruim 3 en een halve week hier.
Ik heb het nog steeds goed naar mijn zin hier.
in de afgelopen dagen is het langzaam wat drukker geworden in de spa gelukkig maar, ik heb ook bijna alle behandelingen al mogen doen.
in de afgelopen weken ben ik ook al mooi bij gekleurd. ik ben vorige week met pleister op naar het strand geweest en ja die verkleuring zie je nog steeds op mijn been staan. ook ben ik al een keer uit geweest met de groep heel gezellig . morgen weer aan het werk bij de spa heb er weer zin in.
mis jullie allemaal wel heel erg hoor maar het nederlandse eten niet zo want we hebben hier al een tent gevonden waar we pannekoeken bitterballen frikandellen en kroketten kunnen krijgen dus daar zijn we natuurlijk ook al heen geweest. zit nu bij een van onze favoriete eet tentjes op terras met voor het eerst internet op de laptop.
maar het is al bijna 22 uur dus we gaan zo weer

dikke kus manon