nog 2 dagen te gaan - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van manonboland - WaarBenJij.nu nog 2 dagen te gaan - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van manonboland - WaarBenJij.nu

nog 2 dagen te gaan

Door: manonboland

24 September 2011 | Nederland, Amsterdam

Het is hier net zoals de laatste keer dat ik geschreven heb weer laat. Maar nu komt het ook omdat ik tot 23.00 moest werken en daarna eerst GTST heb gekeken op uitzending gemist.

Ik zou eigenlijk met chef jou ergens een drankje gaan drinken maar ik heb Joe de hele avond niet gezien dus ben ik na 23 uur nog 5 minuten bij receptie gebleven en toen maar naar mijn kamer gegaan.

Zondag avond om 19.30 heb ik nog een etentje samen met Marino en Yavuz. Aangeboden door Luke. Dat hadden we geen van drie verwacht maar het is wel heel erg aardig dat ze dat ons aanbieden.

Voor morgen is mijn dienst omgewisseld en heb ik een ochtend dienst inplaats van een avond. vind het eigenlijk niet zo erg, en Kath heeft tegen Kristina gezegt dat zij de 7-11 maar moest werken en ik de 11-15 dus een halve ochtend shift. Zo heb ik nog wat de tijd om nog even naar de stad te gaan en daarna beginnen met inpakken.

Ik heb inmiddels al een taxi geboekt voor maandag ochtend om 8.20. Op het moment is de weersvoorspelling voor hier nog redenlijk, dus hopen dat het zo blijft en dat mijn vliegtuig maandag optijd vertrekt. Ik heb er erg veel zin in en nu ik ook al een taxi heb geboekt word het vertrek veel realistischer, maar nog steeds voel ik niet dat ik maandag echt al naar huis ga.

Maar nu ga ik slapen want heb morgen nog een volle dag en ik moet dan echt gedeelte van de koffer al ingepakt hebben want ik weet niet hoeveel tijd ik daar zondag nog voor heb.

Welterusten.