laatste avond - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van manonboland - WaarBenJij.nu laatste avond - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van manonboland - WaarBenJij.nu

laatste avond

Door: manonboland

25 September 2011 | Nederland, Amsterdam

Hier mijn laatste verslag vanuit het Bella Luce hotel op Guernsey.

Vandaag heb ik mijn laatste werkdag gehad. Er was niet veel te doen maar de uren waren zo voorbij. Na het werk ben ik even een fles ranja gaan halen bij de iceland want had net niet genoeg meer. Toen mijn koffers verder inpakken en schoonmaken. Daarna met laura en merlissa gemsnt en ondertussen kwamen papa en mama ook thuis. Om half 8 was het etentje met Yavuz en Marino. Was heel gezellig en we hebben veel gelachen. Maar aan het einde ben ik snel weggegaan want was erg misselijk. Ik was net bij de receptie toen ik echt zo'n braakneiging had en het er op leek dat ik moest overgeven. Gelukkig was dit nietzo maar was nog steeds missenlijk dus ben gauw naar de wc gegaan. Daar had ik weer zo'n braakneiging maar gelukkig kwam daar ook niets uit en voelde ik me toen een stuk beter. Was wel heel beverig nog en ben het nu nog steeds een beetje. Maar nu ga ik zo slapen want dat help altijd tegen de missenlijkheid en de zenuwen.

Ben wel blij dat ik dat ik morgen naar huis ga, maar heb nog steeds het idee dat ik morgen gewoon weer moet werken. Het is raar om zo lang hier geweest te zijn en nu ga ik weer naar huis. Maar nu zie ik ook iedereen weer thuis en kan ik mijn niewe kamer eens bekijken ook al is die nog lang niet af.

Ik weet niet wie er morgen avond nog komt maar voor die genen tot morgen avond en voor de rest tot een andere keer.