2e dag op guernsey - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van manonboland - WaarBenJij.nu 2e dag op guernsey - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van manonboland - WaarBenJij.nu

2e dag op guernsey

Door: manonboland

Blijf op de hoogte en volg

07 Mei 2011 | Nederland, Amsterdam

Gisteren ben ik om 7.00 van huis vertrokken. Mijn vliegtuig vertrok om 10.00 van Dusseldorf naar Birmingham. op het vliegveld van Birmingham heb ik 4 uur en 45 minuten moeten wachten tot ik met het vliegtuig naar Guernsey kon. Op Guernsey aangekomen werd ik opgehaald en naar het hotel gebracht. Ik heb nu voorlopig een kamer in het hotel tot er een kamer in het stafehouse vrij is. Ik heb ook al een paar van mijn collega's ontmoet. Daar was ook een Nederlandse jonge bij. Ik heb de avond bij hem achter de receptie gezeten een beetje kletsen. Vandaag ben ik met de bus naar de het centrum geweest, maar dat is nog niet zo makkelijk want de bushaltes zijn hier niet zo goed aangegeven. Ik heb vandaag spagheti gehad voor de lunch. Wij eten hier 2 keer per dag warm. Vanavond ga ik met de Nederlandse jongen en een paar andere uiteten. ik begin maandag met werken.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Actief sinds 01 Mei 2011
Verslag gelezen: 163
Totaal aantal bezoekers 20398

Voorgaande reizen:

28 April 2014 - 19 September 2014

mallorca

06 Mei 2011 - 26 September 2011

Mijn stage bij het Bella Luce Hotel op Guernsey

Landen bezocht: