stage week 7 en mijn dag met mevrouw Bosma - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van manonboland - WaarBenJij.nu stage week 7 en mijn dag met mevrouw Bosma - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van manonboland - WaarBenJij.nu

stage week 7 en mijn dag met mevrouw Bosma

Door: manonboland

27 Juni 2011 | Nederland, Amsterdam

Van de week heb ik weer housekeeping gedaan. Het was druk van de week. Verder is er op die dagen niet veel gebeurd.

Woensdag avond kwam mevrouw Bosma aan op Guernsey en donderdag was het zover. Mijn dag met mevrouw Bosma. We hadden afgesproken om 10 uur bij het busstation in St Peters port. Ik was al wat eerder in St Peters Port want ik moest nog een paraplu halen. Ik was net voor 10 uur weer bij het station en mevrouw Bomsa was er al. We zijn eerst naar het Victor Hugo huis gegaan. Daar aangekomen bleek dat er alleen om 11 uur een engelstalige rondleiding te zijn maar dat was voor ons te laat. Daarom zijn we naar Guernsey Tapestry geweest. De Guernsey tapestry waren wanttapijten die gingen over 1000 jaar Guernsey. We kregen een soort telefoontje die ons het verhaal vertelde. We zijn na Guernsey Tapastry ergens wat wezen drinken en toen naar de boot gegaan. Om kwart over 12 ging de boot naar Herm. we kwamen daar ongeveer 20 minuten aan. We zijn daar rondwezen lopen en daarna met de boot van 15.35 weer terug gegaan. Toen we net op de boot waren zagen we nog Puffins, het was jammer dat we daarvan geen foto's hebben kunnen maken want we waren al te ver weg.
Toen we weer op Guerney waren zijn we wezen winkelen. Ik heb toen nog een jurk gekocht. Om half 6 zijn we in het centrum van St Peters Port wezen eten en om half 8 was het alweer tijd om afscheid te nemen en terug naar het hotel te gaan.

Gelukkig kwam mevrouw Bosma vrijdag nog voor een gesprek met Samantha en moest ik daar ook bij aanwezig zijn. Ik was eigenlijk op housekeeping aan het werk dus ik heb snel omgekleed en ben naar het gesprek gegaan. Het gesprek verliep goed en er kwam uit dat ik ook stap voor stap vooruitgang boek dus dat is goed. Na het gesprek heb ik nog even met mevrouw Bosma gekletst en er zijn nog wat foto's gemaakt. Toen was het echt tijd om afscheid te nemen, want mevrouw Bosma ging s'middags terug naar Nederland en ik moest terug aan het werk.

Het was best moeilijk dat mevrouw Bosma weer weg ging want dit was de eerste keer in 7 weken dat ik weer een bekend gezicht zo kon zien, en niet altijd van achter een computer.

Zaterdag moest ik ook housekeeping doen en heb ik hier maar een borduurwerk gekocht en zondag ben ik naar St Peters Port geweest want er was een evenement: Tasting Guernsey.

Vandaag eindelijk weer achter de receptie gezeten na bijna 2 weken geen receptie te hebben gedaan. Vandaag heb ik ook eindelijk met Samantha kunnen werken zodat ze zelf kan zien hoe ik vooruit ga.

Morgen heb ik een dag vrij en dan ga ik eerst uitslapen en dan zie ik wel wat ik ga doen.

• 28 Juni 2011 - 18:12

Opa En Oma Boland:

Dag manon
    een leuk verslag fijn dat je weer achter de receptie zit want daar ben je toch voor daar , poetsen kan Oma je ook wel leren ????? of is dat op guernsey anders dan hier
    Groetjes Van Opa en Oma