Guernsey dag 29 nog even snel een kort berichtje - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van manonboland - WaarBenJij.nu Guernsey dag 29 nog even snel een kort berichtje - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van manonboland - WaarBenJij.nu

Guernsey dag 29 nog even snel een kort berichtje

Door: manonboland

Blijf op de hoogte en volg

03 Juni 2011 | Nederland, Amsterdam

Ik schijf nu geen lang berichtje want ik moet zo naar bed want ik begin morgen om 7 uur.

Gisteren ben ik inmiddels verhuisd naar een kamer bij het hotel. De kamer was niet eens schoongemaakt dus heb ik dat zelf moeten doen. Verder heb ik van de woensdag een rondleiding gehad door Sausmarez Manor.

Gister en vandaag nog weer housekeeping gedaan. en gisteren mocht ik voor het eerst zelf de bedden opmaken.

Dat was het voor nu meer heb ik nu niet te vertellen.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Actief sinds 01 Mei 2011
Verslag gelezen: 163
Totaal aantal bezoekers 20402

Voorgaande reizen:

28 April 2014 - 19 September 2014

mallorca

06 Mei 2011 - 26 September 2011

Mijn stage bij het Bella Luce Hotel op Guernsey

Landen bezocht: