mijn 6e stage week - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van manonboland - WaarBenJij.nu mijn 6e stage week - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van manonboland - WaarBenJij.nu

mijn 6e stage week

Door: manonboland

Blijf op de hoogte en volg

19 Juni 2011 | Nederland, Amsterdam

heey iedereen.

Laatste dagen heb ik alleen maar housekeeping gedaan en dat blijft ook nog wel zo. Donderdag en vrijdag waren mijn gewone dagen housekeeping, maar zaterdag kreeg ik te horen dat ik de komende dagen housekeeping moest doen want mijn collega is ziek. Vandaag mijn rooster gekregen en wat staat er op: t/m zaterdag alleen maar housekeeping. Het is niet anders en vind housekeeping ook niet zo ontzettend erg om te doen.

Gelukkig krijg ik donderdag eindelijk bezoek. Mevrouw Bosma komt langs en we hebben een hele dag om dingen te gaan doen. Ik ben van plan om te gaan schilderen met haar maar dan moeten de mensen van die workshop wel eens een keer terug mailen want dat hebben ze nog niet gedaan. Daarom ben ik inmiddels ook al wel naar iets anders aan het kijken om te gaan doen. Vind het erg leuk dat ze komt en dat we dan ook een dag samen wat gaan doen.

Het is inmiddels ook de laatste dag van mijn 6de werk week hier op Guernsey. Tijd gaat toch best nog wel snel. Ik heb van de week een pakketje gehad met handoeken, mijn dvd's, stroopwafels(lekker)en een kaart van thuis er in. Had papa maar gevraagt of hij handoeken kon opsturen want die zijn hier wel een beetje duur.

Ik ben van de week nog naar Guernsey Candles geweest en naar de supermarkt natuurlijk. verder ben ik niet weg geweest omdat het hier de laatste dagen elke dag wel regent en het hier ook nog wel koud is dus heb ik maar een paar van mijn opgestuurde dvd's gekeken. Ze hadden van mij ook nog wel wat zon en warmte mee mogen sturen want daar ontbreekt het hier de laatste tijd wel aan. Hopenlijk word het hier snel warmer.

Volgende week zal ik wel schrijven hoe mijn dag met mevrouw Bosma was, want voor nu weet ik niets meer te vertellen.

  • 21 Juni 2011 - 17:24

    Opa En Oma Boland :

    Dag Manon nu pas je verslag gelezen leuk geschreven , en wat zul jij goed poetsen kunnen straks de naam
    housekeeping klinkt alleen al zo deftig
    groetjes van Opa en Oma

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Actief sinds 01 Mei 2011
Verslag gelezen: 215
Totaal aantal bezoekers 20410

Voorgaande reizen:

28 April 2014 - 19 September 2014

mallorca

06 Mei 2011 - 26 September 2011

Mijn stage bij het Bella Luce Hotel op Guernsey

Landen bezocht: