nog 4 dagen te gaan - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van manonboland - WaarBenJij.nu nog 4 dagen te gaan - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van manonboland - WaarBenJij.nu

nog 4 dagen te gaan

Door: manonboland

Blijf op de hoogte en volg

22 September 2011 | Nederland, Amsterdam

Net als de vorige keer is het weer laat nu ik aan het schrijven ben. Op dit moment is het hier 00.13, maar ik ben nog niet erg moe.

Vandaag heb ik een late shift gehad van 15-23. Dit keer ging de tijd wat sneller want ik had tussendoor nog wat klusjes om te doen.

Van de week ben ik al naar de bank geweest om het geld van mijn rekening over te laten zetten en mijn rekening te sluiten. Daarnaast heb ik voor vrijdag een afspraak gemaakt met Kath voor mijn eindbeoordeling. Mijn laatste betaling krijg ik ook vrijdag want Kath is er van het weekeind niet en ik ga maandag weg nog voor zij aan het werk gaat.

Verder is hier niet veel anders dan normaal.

Ik ben inmiddels wel op internet aan het kijken naar meubels voor mijn nieuwe kamer en er zitten leuke dingen bij. En nu ik 20 weken gewerkt heb, heb ik ook het geld om wat nieuwe meubels te kopen.
Daar ben ik op het moment naast het werk veel mee bezig. Ik kan buiten het werk om ook aan bijna niets anders denken dan dat ik maandag eindelijk naar huis mag en dat alles goed geregeld moet zijn. Ik hou er op het moment niet zo van als ik ergens geen controle over heb. Zoals dat ik nog steeds een afspraak moest regelen met Kath maar dat ze ziek naar huis is gegaan en ik niet wist wanneer ze terug zou komen. Gelukkig was ze er vandaag weer en kon ik een afspraak met haar maken.

Morgen (donderdag 22/09) heb ik een dag vrij en ga ik nog naar de tax office om mijn tax terug te krijgen. In Nederland kan dat pas aan het einde van het jaar hier kan dat op elk moment als je, je laatste pay slip (loonstrookje) maar meeneemt.

Vrijdag heb ik nog een avond dienst samen met Yavuz alleen hij werkt maar tot 21 uur en ik tot 23 uur. en Zaterdag werk ik weer met yavuz op de avond dienst en dan moet hij tot 19 uur en ik weer tot 23 uur. Maar zondag heb ik gelukkig een ochtend dienst. Kath had dat extra gedaan zodat ik s'middags dan nog kon inpakken en zo. Ik ga dan na het werk eerst douchen en nog even naar het strand voor de laatste keer. Ik begin dan vrijdag of zaterdag wel met inpakken.

Chef Joe heeft ook nog gevraagt of ik vrijdag avond na het werk nog even met hem een drankje wil gaan drinken bij Les Douvres hotel. Dus doen we dat nog even maar ik heb gezegt dat ik maar 1 drankje doe want ik wil Zaterdag nog ff naar St Peter Port voor de laatste keer.

Maar nu ga ik de laptop uitzetten en zo slapen want ik ben moe. Gelukkig kan ik morgen wel uitslapen want heb niets geplant voor 12 uur. Het enige wat ik voor die tijd moet doen is even lunchen in het hotel. Hoop dat we wat lekkers krijgen, want de soep hier is niet te eten. De enige soep die lekker is is aardappelsoep en kippesoep. Maar meestal word er een of andere Poolse soep gemaakt.

Welterusten!!!!!!!!!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Actief sinds 01 Mei 2011
Verslag gelezen: 234
Totaal aantal bezoekers 20387

Voorgaande reizen:

28 April 2014 - 19 September 2014

mallorca

06 Mei 2011 - 26 September 2011

Mijn stage bij het Bella Luce Hotel op Guernsey

Landen bezocht: