Voor het eerst alleen achter de receptie - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van manonboland - WaarBenJij.nu Voor het eerst alleen achter de receptie - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van manonboland - WaarBenJij.nu

Voor het eerst alleen achter de receptie

Door: manonboland

Blijf op de hoogte en volg

04 Juli 2011 | Nederland, Amsterdam

Vandaag mocht ik voor het eerst alleen een paar uurtjes achter de receptie. Het was niet om een leuke reden want Samantha die is ziek naar huis gegaan en ze durfde het wel aan om mij alleen achter de receptie te laten. Nou helemaal alleen was ik eigenlijk ook weer niet want Kathleen was ook nog aan het werk en als ik echt iets niet wist dan mocht ik het ook nog wel aan haar vragen. Ik heb uiteindelijk nog wel wat moeten vragen maar de rest van de 3 uur gingen goed. Ik heb de telefoon opgenomen en berichten aangenomen. Mensen uitgecheck en later moest ik mensen inchecken.
Het was wel spannend zo voor het eerst alleen receptie doen. Gelukkig waren het nog niet meer dan 3 uur en hoef ik de rest van de week ook nog niet zelf receptie te gaan doen. Maar Samantha wil aan het einde van de week wel gaan bekijken of ik het al alleen kan en of ik dan ook alleen een dienst kan draaien.

Verder heb ik vandaag te horen gekregen dat ik vrijdag in plaats van woensdag vrij heb want woensdag heeft vera vrij en maria kan dat niet alleen af. En vrijdag is het niet zo druk dat ze me nodig hebben.

Ik ben vandaag ook nog naar de supermarkt geweest want dan kan ik morgen na mijn halve dienst nog weg. Want ik wil bij Bruce Russels & Son gaan kijken. Dat is een goud en zilversmit maar er is nog veel meer te zien op het terrein.

En nu is het bijna tijd om te eten. Ik hoop dat we wat lekkers krijgen en niet alweer patat want dat krijgen wij hier toch wel iets te vaak. En deze zijn niet zo lekker als die van Ol Dutch thuis en ik mis de frikandellen, kroketten en de bitterbalen bij de patat ook heel erg want die hebben ze hier niet.

  • 04 Juli 2011 - 20:21

    Opa En Oma Boland:

    Dag Manon
    Fijn dat je nu alleen een poos achter de receptie hebt gezeten doe je meteen ook ervaring op hoe het gaat ik mail nog wel
    Veel liefs van Opa en Oma

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Actief sinds 01 Mei 2011
Verslag gelezen: 224
Totaal aantal bezoekers 20413

Voorgaande reizen:

28 April 2014 - 19 September 2014

mallorca

06 Mei 2011 - 26 September 2011

Mijn stage bij het Bella Luce Hotel op Guernsey

Landen bezocht: