dag 4 op Guernsey - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van manonboland - WaarBenJij.nu dag 4 op Guernsey - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van manonboland - WaarBenJij.nu

dag 4 op Guernsey

Door: manonboland

09 Mei 2011 | Nederland, Amsterdam

Gisteren heb ik voor het eerst in het restaurant geholpen van 18.00 tot 22.00. Vanmorgen ben ik met mijn collega Monika naar het liberation festival geweest in st. Peters Port. daar heb ik foto's van gemaakt. Ze hadden daar verschillende kraampjes en later een parade van legervoertuigen en oude auto's. Toen we terug liepen hadden we een mooi uitzicht op Harm, Sark en Castle Cornet waar ik ook foto's van heb. Om 15.00 moest ik voor het eerst achter de receptie werken. Werken heb ik nog niet echt gedaan het was meer meekijken en een paar kleine dingen zelf doen. Om 17.45 hebben we warm gegeten vandaag hadden we risotto met champignons en doperwten. daarna tot 19.00 uur gewerkt en toen mocht ik gaan.

• 09 Mei 2011 - 20:45

Anne Fleur:

Hoi Manon,
    heb je het leuk?
    zie aan de foto's dat je het goed voor elkaar hebt!

Groetjes Anne Fleur

• 10 Mei 2011 - 07:13

Opa En Oma Boland:

Dag Manon leuk dat je al even in het restaurant hebt gewerkt , en dat je naar de Librytion bent gweest ik weet niet of ik het goed schrijf Mark Westendorp zou jaloers zijn dat jij al die oude voertuigen hbt gezien
    van avond kijk ik weer of er al weer een belevenis op staat groetjes van Opa en Oma