Guernsey dag 12 - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van manonboland - WaarBenJij.nu Guernsey dag 12 - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van manonboland - WaarBenJij.nu

Guernsey dag 12

Door: manonboland

Blijf op de hoogte en volg

17 Mei 2011 | Nederland, Amsterdam

Zondag heb ik gewerkt en na het werk ben ik gaan douchen en ben toen op mijn kamer gebleven want ik was ontzettend moe. Ik ben uitendelijk toen ook in slaapgevallen terwijl ik tv aan het kijken was. s' avonds heb ik nog een stukje van de film pirates of the carribean gezien en om half 11 ben ik gaan slapen.

Gisteren ben in na het werk naar st Peters Port geweest een kaartje voor Chantal uitzoeken. Toen ik een mooi kaartje gevonden had en afgerekend kwam ik er achter dat ik mijn adressenboekje was vergeten dus kon ik eerst terug naar het hotel om dat ding op te halen. Terug in st Peters Port heb ik de kaart naar het postkantoor gebracht en heb nog even rondgekeken. Daarna ben ik terug gelopen naar het hotel, dat duurde ongeveer een uur .

Vandaag heb ik net als de vorige dagen gewoon housekeeping gedaan.
Ik heb vandaag ook een brief gekregen van de bank nu heb ik een eigen bankrekening hier en krijg volgende week mijn eerste loon. Vanavond moet ik mijn koffer al wel aardig ingepakt hebben want morgen moet ik van deze kamer af en ga volgens mij naar het stafehouse.
Ik was eigenlijk van plan om morgen een keertje uit te slapen maarja dat kan dan ook niet want ik moet voor 10.30 de kamer uit en ik moet eerst maar eens zien hoe ik die koffer naar beneden krijg. Maar dat zal uiteindelijk wel goed komen.

  • 17 Mei 2011 - 21:12

    Opa En Oma Bpland:

    Dag Manon
    Dus volgende week je eerste salaris
    wees er maar zuinig op want je moet er hard voor werken en je hebt nu al weer 12 dagen opzitten voor je het weet is het al augustus ,je Pa is ook nogeven hier geweest vanmiddag
    veel leifs van Opa en Oma

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Actief sinds 01 Mei 2011
Verslag gelezen: 141
Totaal aantal bezoekers 20404

Voorgaande reizen:

28 April 2014 - 19 September 2014

mallorca

06 Mei 2011 - 26 September 2011

Mijn stage bij het Bella Luce Hotel op Guernsey

Landen bezocht: