Guernsey dag 120 - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van manonboland - WaarBenJij.nu Guernsey dag 120 - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van manonboland - WaarBenJij.nu

Guernsey dag 120

Door: manonboland

Blijf op de hoogte en volg

02 September 2011 | Nederland, Amsterdam

De afgelopen 2 weken is er eigenlijk niets veel bijzonders gebeurd.

Het enige wat er is veranders is dat ik geen housekeeping meer doe en dat ik nu 6 volledige dagen per week werk waarvan er 5 op de avond shift en 1 op de ochtend shift want dat moet ik ook leren. Maar als ik op de ochtend shift zit is Kathleen er wel bij om het nog in de gaten te houden. Ze vond mijn eerste ochtend shift alleen erg goed gaan en heeft dat ook tegen Luke gezegt.

Van de week op mijn vrije dag ben ik eerst met de bus langs de kust naar St Peter Port geweest.Het ritje duurde een uur en een kwartier. De rest van de dag tot 15.00 heb ik in St Peter Port rond gelopen en nog wat foto's laten afdrukken en toen weer terug naar het hotel gegaan. Daar toen eerst maar onder de douche geweest en daarna de musical sing along gekeken. Maar dat filmpje deed het niet zo best want het ging een tijdje goed en daarna haperde het vaak.

Gisteren heb ik avond dienst gehad met Kristina zij is de nieuwe receptioniste maar ze kent nog niets dus begin ik nu met haar de eerste dingen te leren maar de intensieve training gaat Kathleen doen. Vandaag en morgen werk ik ook nog met haar samen en zondag met Marino.

Ik ben nu ook al een beetje met de voorbereidingen begonnen voor de terug reis naar huis over 24 dagen. Ik leg alvast wat engels geld aan de kant en 10 pond voor de taxi. Ik ga ook aankomende week nog wat koffersloten halen en een paar polsbandjes tegen luchtziekte. Die dingen schijnen goed te moeten werken maar daar kom ik dan wel achter. I

k ben echt blij dat ik over 24 dagen weer naar huis mag. Want dan zie ik iedereen weer terug en kan ik eindelijk voor het eerst zelf mijn nieuwe kamer zien en dan hoeven ze mij ook geen foto's van mijn kamer meer te sturen.

  • 04 September 2011 - 13:33

    :

    Hoi Manon,
    Wat leuk dat jou familie ook langs is geweest! Wij komen precies 10 dagen later als jou thuis. Vind je het receptiewerk een beetje leuk? Veel succes nog de laatste weekjes!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Actief sinds 01 Mei 2011
Verslag gelezen: 198
Totaal aantal bezoekers 20452

Voorgaande reizen:

28 April 2014 - 19 September 2014

mallorca

06 Mei 2011 - 26 September 2011

Mijn stage bij het Bella Luce Hotel op Guernsey

Landen bezocht: