een onverwachte bezoeker - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van manonboland - WaarBenJij.nu een onverwachte bezoeker - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van manonboland - WaarBenJij.nu

een onverwachte bezoeker

Door: manonboland

Blijf op de hoogte en volg

25 September 2011 | Nederland, Amsterdam

Goede morgen allemaal.

Het is hier op het moment bijna kwart voor 6 s'ochtends op mijn laatste werk dag. Ik ben redenlijk nu wakker maar dat slaapgebrek zal me straks nog wel opbreken. Jullie zullen wel denken wat doet ze dan ook om kwart voor 6 s'ochtends al achter de laptop. Ten eerste mijn wekker gaat om half 6 als ik om 7 uur moet beginnen en ik kan niet meer slapen door de spanning. Heb ook niet goed geslapen vanancht.

Maar zal jullie nu maar eens vertellen waar de titel van dit berichtje op slaat.

Ik had namenlijk vanacht om 3.00 ineens iemand in mijn kamer staan. Schrok me kapot natuurlijk wie verwacht dat nou om die tijd. Bleek een vriend van Jade te zijn die in de keuken werkt, of in iedergeval dat zei hij. En hij de hele tijd sorry dat ik in de verkeerde kamer ben, en ik oke het is goed in de hoop dat hij wel weg zou gaan. Maar nee hij komt binnen en gaat op mijn bed zitten. Vraagt hij ook nog of ik ochtend shift heb. En ja ik heb een ochtend shift. Vraagt hij naar mijn naam, vertel ik hem dat begrijpt die het niet dus moet ik ook nog uitleggen dat ik uit Nederland komt want niemand begrijpt hier mijn naam. Maargoed hij verteld dat hij een oom heeft in Utrecht. En toen weer oo Sorry dat ik in de verkeerde kamer ben wil je dat ik ga. Ik zeg ja maar heb wel moeten herhalen dat ik wil dat hij ging.

Toen hij eindelijk wegwas heb ik me eerst gauw de deur op slot gedraaid zodat hij er niet meer in kon komen. Toen maar weer naar bed gegaan maar slapen kon ik eerst niet slapen want was een beetje bang. Dus het was zeker niet voor 4.oo voor ik weer een beetje kon slapen.

Zal nog eens proberen of ik Jade hier over te spreken kan krijgen. Ik neem haar niets kwalijk want zij kan er natuurlijk niets aan doen. Maar dat ze het in iedergeval even weet, en ik wil ook zeker weten dat het een vriend van haar was en niet een dief of zo.

Zal zo straks na het werk dan nog maar eens een beetje bij slapen want ik moet vanavond nog wel goed wakker zijn voor het etentje met Marino en Yavuz waar ik veel zin in heb.

Ik weet niet of ik vanavond al zal schrijven hoe mijn laatste dag was of dat ik dat morgen ochtend doe. Maar in iedergeval binnen nu en +/- 24 uur zal ik wel een nieuw berichtje op de site zetten.

  • 25 September 2011 - 07:45

    Anke:

    Hoi Manon, dat is zeker flink schrikken als er midden in de nacht een vreemde kerel in je kamer staat. Maar je hebt het netjes opgelost, je kunt van alles meemaken in het buitenland! groetjes, mam

  • 25 September 2011 - 13:32

    Anja Luimes:

    Kan me voorstellen dat je bent geschrokken Manon.

    Nog 1 nachtje slapen en dan naar huis.
    We wensen je een goeie vlucht morgen.

    Hoor nog graag van je Berni, Anja < Maikel en Davy Luimes.
    Lieve groetjes

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Actief sinds 01 Mei 2011
Verslag gelezen: 307
Totaal aantal bezoekers 20388

Voorgaande reizen:

28 April 2014 - 19 September 2014

mallorca

06 Mei 2011 - 26 September 2011

Mijn stage bij het Bella Luce Hotel op Guernsey

Landen bezocht: