eindelijk bezoek - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van manonboland - WaarBenJij.nu eindelijk bezoek - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van manonboland - WaarBenJij.nu

eindelijk bezoek

Door: manonboland

Blijf op de hoogte en volg

22 Augustus 2011 | Nederland, Amsterdam

Aflegopen week zijn Papa, Mama, Laura en Merlissa hier geweest.

Zaterdag 13 Augustus toen ze hier aankwamen ben ik vroeg weggegaan om ze op te halen van het vliegveld. Ze wisten niet dat ik ze zou komen ophalen. Toen ze eenmaal door de deuren naar buiten kwamen was ik ontzettend blij dat ze er waren.aDe familie is naar hun appartement gebracht en ik ben gauw mijn spullen op gaan halen want ik ben bij hun blijven slapen. Toen ik bij hun appartement kwam stond papa me al opte wachten. Die middag zijn we St Peters Port in geweest en hebben toen ook kaarten gekocht voor Jersey voor maandags.

Zondags zijn we naar mijn kamer in het Bella Luce geweest. Ze vonden mijn kamer wel klein. Daarna zijn we naar Moulin Huet bay gelopen. En daarna weer terug naar het hotel om s'avonds nog een beetje tv te kijken want we moesten de volgende dag vroeg opstaan.

Maandags zijn we met de boot naar Jersey geweest. De enige die geen last had van al het geschommel van de boot was papa. We zijn op Jersey eesrt naar het strand geweest, en papa en ik zijn op een terrasje gaan zitten. Daarna hebben we een bus toer over de oostkant van het eiland gemaakt. Na de bus tour van 2,45 hebben we een ijsje gehad en zijn we wezen winkelen. Rond 18.00 zijn we bij de McDondalds wezen eten. Dat was voor mij de eerste keer in 3,5 maanden want er is geen McDonalds op Guernsey. Daarna nog even wachten en toen weer inchecken voor de terrugreis naar Guernsey.

Dinsdags zijn papa en ik naar het hotel geweest omdat ik een afspraak had met mijn begeleidster. Maar mijn begeleidster was de afspraak vergeten dus hebben we die verschoven naar de woensdag. Papa en ik hebben toen nog boodschappen gedaan en zijn toen teruggegaan naar het appartement. Ik ben tot ongeveer half 2 in het appartement gebleven en daarna zelf teruggegaan naar het hotel om te werken.

Woendsdag zijn we s'ochtends naar het military underground hospital geweest maar ik vond er niet ontzettend veel aan. Daarna zijn we naar Little Chappel geweest en heb ik ook nog een bedeltje voor mijn armband gekocht. Toen zijn we terug gegaan en waren voor 12 uur weer in het appartement. Daarna moest ik met de bus van 14.00 terug naar het hotel om te werken.

Donderdag heb ik s'ochtends gewerkt in housekeeping en daarna heb ik al mijn spullen meegenomen en ben weer naar het appartement gegaan. Eigenlijk was het niet te bedoeling om te blijven slapen die nacht maar anders moest ik zo vroeg terug na dat Vera ons tot 3 uur had laten wachten. Toen zijn we de stad in gegaan voor souveniertjes en hebben boodschappen gedaan en daarna weer tv gekeken in het appartement.

Vrijdags ben ik s'ochtends om half 8 met de bus gegaan want ik moest nog werken. Vera moest weer het appartement van de baas schoonmaken dus zijn Yavuz en ik maar om 2 uur gegaan. We zijn toen naar het zwembad bij de appartementen geweest maar ik vond het te koud dus ben ik naar papa gegaan die de stad in was. om 18.30 zijn we uiteten geweest. Ik heb zalm gehad en daarna een warme choco brownie met papa gedeeld.

Zaterdag ben ik optijd opgestaan om nog even te douchen voor we het appartement uitmoesten. We zijn toen nog de stad ingeweest. En ik heb een nieuw tasje gekocht want die andere was de rits van stuk en dvd's die papa betaald heeft. daarna hebben we gelucht en ergens wat gedronken en toen was het tijd om mijn spullen te halen en terug te gaan naar het hotel om te werken. Het afscheid nemen was heel moeilijk en ik heb ook nog wel wat traantjes gelaten. Maar na een uurtje gewerkt te hebben was het wel weer over.

gisteren heb ik de familie weer gesproken op msn. Het was eigenlijk niets anders dan eerst en ik ben nog een beetje verdrietig dat ze weer weg zijn maar aan de andere kant weet ik ook dat ik ze over 5 weken al weer terug zie en ik er nog een leuke tijd van ga maken. Maar als ik eenmaal in het vliegtuig zit ben ik ook wel blij dat ik terug naar huis ga en vind ik het totaal niet erg dat ik wegga van Guernsey.

  • 22 Augustus 2011 - 17:33

    Opa En Oma Boland:

    Dag Manon
    nog vijf weken en je schrijft dat je er nog een paar mooie weken van wilt maken doe dat later kijk je er altijd met plezier op terug
    veel liefs van Opa en Oma

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Actief sinds 01 Mei 2011
Verslag gelezen: 221
Totaal aantal bezoekers 20390

Voorgaande reizen:

28 April 2014 - 19 September 2014

mallorca

06 Mei 2011 - 26 September 2011

Mijn stage bij het Bella Luce Hotel op Guernsey

Landen bezocht: