guernsey dag 36 - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van manonboland - WaarBenJij.nu guernsey dag 36 - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van manonboland - WaarBenJij.nu

guernsey dag 36

Door: manonboland

10 Juni 2011 | Nederland, Amsterdam

Vandaag is het vrijdag en moest ik housekeeping doen net als altijd op donderdag en vrijdag.
Afgelopen woensdag was mijn vrijedag toen heb ik eerst een beetje uitgeslapen en daarna boodschappen gedaan. Na de luch ben ik eerst naar St Peters Port geweest om vervolgens met de bus naar Guernsey Pearl te gaan waar ik nog even heb rondgekeken.

Ik heb inmiddels nog een paar foto's op mijn site gezet. op de eerste 2 foto's zie je mijn kamer in les Douvres waar ik 2 weken heb gezeten.
Daarna een foto van het strand, het is eigenlijk een panorama foto maar ik weet niet of die hem ook zo kan weergeven. En als laatste 2 foto's van de kamer waar ik nu in zit en waar ik de rest van mijn stage ook blijf. Ik heb de helft van mijn kleren maar in de koffer laten zitten want die kan ik niet kwijt zoals je kunt zien.

Nou dat was het wel weer voor nu want ik moet zo gaan eten. Hoop dat we niet weer papat krijgen want dat eten we de laatste dagen aardig vaak voor zowel lunch als avondeten.

• 17 Juni 2011 - 22:36

Swen:

Hee manon!
    Hoe gaat het daar in engeland?
    heb de foto's gezien ziet er netjes uit toch! volgens mij heb je het helemaal naar je zin daar!

veel succes nog en we spreken elkaar vast nog wel na onze stages

groetjes van ons uit valencia

swen