3e dag op guernsey - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van manonboland - WaarBenJij.nu 3e dag op guernsey - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van manonboland - WaarBenJij.nu

3e dag op guernsey

Door: manonboland

Blijf op de hoogte en volg

08 Mei 2011 | Nederland, Amsterdam

Vandaag ben ik wezen wandelen in de omgeving van het hotel. Ik ben eerst naar Moulin Huet bay geweest.Daar heb ik foto's van gemaakt die ik op de site zal zetten. Ik kon gewoon naar Moulin Huet bay lopen. Het was ongeveer 20 tot 30 minuten lopen vanaf het hotel. tijdens het lopen zag je overal bloemen langs de kant van de weg, ook zag je overal kleine beekjes lopen. Ik ben niet lang naar Moulin Huet bay geweest. Ik ben ook nog de andere kant op geweest. Daar was niet veel te zien, maar er vlogen wel steeds vliegtuigen over. Daar heb ik ook nog 2 foto's van. Ik heb in totaal ongeveer 2 uur gelopen. Nu heb ik een blaar aan mijn teen en de onderkant van mijn voet doet een beetje zeer. Ik moet nog wel ergens een naald zien te vinden om mijn blaar door te prikken, dus heb ik er nu eerst maar een plijster overheen geplakt. Eigenlijk zou ik morgen pas beginnen met werken maar Antonio de maneger heeft gevraagt of ik vanavond in het restaurant al wil meekijken en helpen voor zover dat kan.
Morgen ga ik met een van mijn collega's nog de stad in want dan vieren ze hier liberation day.

  • 08 Mei 2011 - 17:41

    Madelon:

    Hey Manon,
    Fijn dat je het naar je zin hebt daar! Klinkt allemaal leuk! Ik hoop dat je nog een hele fijne tijd hebt.
    Liefs Madelon

  • 08 Mei 2011 - 19:43

    :

    hallo manon groeten van fam r.boland

  • 09 Mei 2011 - 12:15

    Groetjes Van Opa En :

    Dag Lieve Manon je verslag gelezen en we kijken met spanning uit naar je eerste avond in het restaurant , en Gefeliciteerd met de verjaardag van je Moeder zo drie dagen heb je er nu opzittten en zo gaatde tijd steeds verder je redt het wel veel liefs van Opa en Oma

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Actief sinds 01 Mei 2011
Verslag gelezen: 150
Totaal aantal bezoekers 20379

Voorgaande reizen:

28 April 2014 - 19 September 2014

mallorca

06 Mei 2011 - 26 September 2011

Mijn stage bij het Bella Luce Hotel op Guernsey

Landen bezocht: