dag 6 op Guernsey - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van manonboland - WaarBenJij.nu dag 6 op Guernsey - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van manonboland - WaarBenJij.nu

dag 6 op Guernsey

Door: manonboland

11 Mei 2011 | Nederland, Amsterdam

Gisteren heb ik weer bij de receptie gewerkt. Vandaag bij houskeeping in de wasruimte. Na het werk ben ik naar de supermarkt geweest. Ik wou eigenlijk met de bus naar de supermarkt maar die gaat voorlopig niet vanaf hier want er zijn wegwerkzaamheden dus de weg is afgesloten. Na een tijdje lopen heb ik de weg maar eens gevraagd en toen kwam ik bij de supermarkt. Op de terugweg zag ik ineens de toren die ik van de week eerder tijdens een wandeling heb gezien en toen kon ik makkelijk terug komen naar het hotel. Vandaag dus de makkelijkste weg naar de supermarkt geleerd. Morgen heb ik vrij en ga ik hier een bankrekening openen en wat ik de rest van de dag ga doen weet ik nog niet dat zie ik morgen wel weer.

• 11 Mei 2011 - 16:28

Tante Gerrie:

Leuk verslag manon.

• 11 Mei 2011 - 19:40

Opa En Oma Boland:

Dag Manon
    Leuk om weer wat van jouw tehoren ikmiste gisteren al jouw verslag ,ik weet nogniet precies hoe ik jouw zelf op de computer moet krijgen
    veel liefs van Opa en Oma Boland

• 13 Mei 2011 - 18:23

Fam Hoftijzer:

Timon was onder de indruk van jou foto''s . Leuk om de verslagen te lezen.
    Groetjes. timon en fam.