Guernse dag 9 - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van manonboland - WaarBenJij.nu Guernse dag 9 - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van manonboland - WaarBenJij.nu

Guernse dag 9

Door: manonboland

Blijf op de hoogte en volg

14 Mei 2011 | Nederland, Amsterdam

Wat heb ik in de afgelopen dagen gedaan:Ik ben woensdag avond wat wezen drinken met mijn Nederlandse collega en nog een Nederlander. Donderdag was ik vrij en ben ik naar st Peters Port geweest om een rekening te openen. Gisteren en vandaag heb ik weer bij housekeeping gewerkt. Alleen vandaag mocht ik kamers schoonmaken. Omdat dit de eerste dag was dat ik kamers moest schoonmaken deden we de kamers met zijn tweeen. Ik heb de eerste 2 kamers wel helemaal zelf gedaan en daarna heb ik van elke kamer alleen de badkamer schoongemaakt en mijn collega deed de rest van de kamer. Als het goed is heb ik volgende week een keer een eigen rekening bij de bank en krijg ik ook mijn pinpas. Ik weet alleen niet wanneer mijn eerste loon op de rekening word gezet maar dat zie ik later wel weer.

  • 14 Mei 2011 - 17:52

    Opa En Oma Boland:

    Dag Lieve Manon
    Alweer de negende dag .fijn dat je met je colega uit bent geweest ,en dat badkamer poetsen hoort er nu eenmaal ook bij, wij zeggen altijd wat je ook doet als je het maar met liefde doet
    veel liefs van Opa en Oma

  • 15 Mei 2011 - 18:53

    Luciënne:

    Hey Manon,

    Leuk om te lezen wat je allemaal al gedaan hebt. Ik wil je ontzettend veel plezier en succes wensen de komende vijf maanden, maar dat komt vast wel goed.

    Geniet ervan!

    Liefs, Luciënne

  • 16 Mei 2011 - 17:46

    Irma:

    Hoi Manon

    Ziet er allemaal best goed uit, nu nog het mooier weer.
    Heel veel succes en plezier de komende tijd en veel blijven schrijven! We blijven je volgen.

    Groetjes Irma en Paul

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Actief sinds 01 Mei 2011
Verslag gelezen: 146
Totaal aantal bezoekers 20379

Voorgaande reizen:

28 April 2014 - 19 September 2014

mallorca

06 Mei 2011 - 26 September 2011

Mijn stage bij het Bella Luce Hotel op Guernsey

Landen bezocht: