Guernsey dag 19 - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van manonboland - WaarBenJij.nu Guernsey dag 19 - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van manonboland - WaarBenJij.nu

Guernsey dag 19

Door: manonboland

Blijf op de hoogte en volg

24 Mei 2011 | Nederland, Amsterdam

Sorry dat ik al zo lang niet meer heb geschreven maar ik had de afgelopen dagen geen internet.
maar dat terzeide.
Ik zit nu voorlopig op een kamer waar ik geen internet heb dus nu op dit moment zit ik achter in het restaurant op internet. In de accomodatie waar ik voorlopig verblijf kan ik geen warm water uit de douche krijgen dus douche ik maximum 5 minuten onder de koude douche ( en nee papa laat dit je niet op de gedachte brengen om als ik weer thuis ben en ik een keer onder de douche sta de kraan open te doen om me sneller onder de douche vandaan te krijgen want dat lukt je toch niet, want dan douche ik wel als je er niet bent).

Ik ben 18 mei naar st Peters Port geweest na eerst een soort eiland tour te hebben gedaan want ik mocht meerijden maar ze moesten eerst nog even ergens anders heen, dus zo'n beetje het hele eiland rond. Ik ben nog naar Mulin Huet bay geweest en naar Fermain bay. Omdat ik s'avonds niets te doen heb heb ik ook maar 2 dvd's gekocht dan kan ik die s' avond kijken.

Van de week is het hier erg mistig geweest en dan hoor je de vliegtuigen goed maar dan lijken het net spookvliegtuigen omdat alleen de omtrekken van de laagvliegende vliegtuigen te zien is.

Verder ben ik van de week nog meerdere keren naar de supermarkt geweest. (ga ik bijna elke dag heen).

Ik heb gisteren voor het eerst ochtend dienst gehad bij de receptie. dat was van 7 tot 3 en vandaag heb ik dat weer gehad. Dus nu heb ik wel een beter slaap patroon want ik ga rond 21.30 slapen en word om 5.00 wakker. ( vind mama fijn dat ik eens optijd na bed ga).

Ik heb gisteren een kaartje van papa en mama gekregen en ik zag vandaag dat ik nog 3 mailtjes van opa en oma had dus die heb ik gelijk maar even beandwoord.

Verder heb ik niets meer te vertellen maar als je het bovenstaande allemaal hebt gelezen is het voor nu ook wel mooi geweest. en kun je een andere keer weer een ander stukje lezen die ik nog een keer ga plaatsen.

  • 24 Mei 2011 - 20:04

    Anke:

    Manon ik vind het inderdaad geweldig dat je op tijd naar bed gaat, deed je thuis helemaal niet , maar ik merk wel dat je het kunt!!!!!

    xxx doei doei

  • 25 Mei 2011 - 10:26

    Gerrie:

    gerrie
    jammer dat je nog niet een ander kamer hebt ,hopelijk gebeurt dt snel.
    groetjes

  • 25 Mei 2011 - 18:18

    Lidy.:

    Hallo Manon,
    Wat een dicipline meid! koud douchen en op tijd naar bed. Ik hoop voor jou dat je toch binnenkort wel weer kunt douchen met warm water. [ koud is natuurlijk wel goed voor de bloedsomloop ] Namens Chantal bedankt voor het kaartje. Ze vond het erg mooi en het was precies op tijd. Ajuus fam Hoftijzer

  • 25 Mei 2011 - 18:19

    )pa En Oma Boland:

    Leuk je verslag te lezen je wandelt er wat af kun je al zo met de Nijmeegse vier daagse meedoen , en dat koude douchen wat zul jij de slaap uit hebben als je straks weer een andere kamer hebt dan ben je daar dubbel zo blij mee
    veel leifs van Opa en Oma

  • 27 Mei 2011 - 10:18

    Luciënne:

    Hai Manon,

    Leuk om weer te lezen wat je er allemaal doet. Hoe is het verder met je? Heb je het er naar je zin? Is het weer er wel een beetje te doen?

    Ik hoop dat je het ontzettend leuk hebt daar! Laat maar snel weer wat van je horen. Ben écht benieuwd!

    Liefs Luciënne

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Actief sinds 01 Mei 2011
Verslag gelezen: 139
Totaal aantal bezoekers 20378

Voorgaande reizen:

28 April 2014 - 19 September 2014

mallorca

06 Mei 2011 - 26 September 2011

Mijn stage bij het Bella Luce Hotel op Guernsey

Landen bezocht: