Eindelijk op de helft - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van manonboland - WaarBenJij.nu Eindelijk op de helft - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van manonboland - WaarBenJij.nu

Eindelijk op de helft

Door: manonboland

Blijf op de hoogte en volg

17 Juli 2011 | Nederland, Amsterdam

Hoera eindelijk op de helf van mijn stage. Ik ben erg blij dat de helft er nu opzit en nu kunnen de andere 10 weken alleen maar sneller gaan.

Ik ben in de afgelopen 2 weken ook nog wel weggeweest.Ik ben naar de goud en zilversmit geweest en naar Little Chapel dat helemaal versierd is met schelpen en porselein. IK heb bij Martyn Guille een armband gekocht met een bedeltje van Guernsey er aan.

Ik heb inmiddels nog een keer 2 uur alleen achter de receptie gezeten want dat was zo ingeplant. Ik vind het best fijn dat Samantha er wel vertrouwen in heeft dat ik ook wel een tijdje alleen achter de receptie kan want anders had ze me dat niet alleen laten doen.

Van de week is mijn broek voor housekeeping ook kapot gegaan op mijn rechter knie. Ik heb hem wel weer gemaakt maar vandaag na housekeeping zat er nog een gat in dus die heb ik ook maar gemaakt. Maar als er telkens gaten in blijven komen maak ik hem niet meer en trek hem maar aan met gat er in want ik ga geen andere broek gebruiken voor housekeeping, want dan kan ik die aan het eind van de stage ook weggooien.

Verder ben ik morgen vrij en ga ik naar de nieuwe Harry Potter film. Die draaid hier sind van het weekend ook en daar wil ik erg graag heen. Ik heb de rest van de films ook al in de bioscoop gezien en dit is helaas de laatste.

Verder zijn de afgelopen 2 weken verlopen zo als de andere. Werken, boodschappen doen en msnen met papa, mama en oma.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Actief sinds 01 Mei 2011
Verslag gelezen: 198
Totaal aantal bezoekers 20377

Voorgaande reizen:

28 April 2014 - 19 September 2014

mallorca

06 Mei 2011 - 26 September 2011

Mijn stage bij het Bella Luce Hotel op Guernsey

Landen bezocht: